Prejsť na obsah

Záverečné správy projektov VEGA končiacich v roku 2021

1minút, 30sekúnd

Vedúci projektov, ktorých riešenie sa končí v roku 2021, elektronicky podávajú záverečnú správu za celé obdobie riešenia projektu v systéme e-VEGA do 31. 1. 2022 do 14.00 h a v tlačenej podobe sa zasielajú poštou iba vygenerované jednostranové potvrdenie o podaní záverečnej správy, ktoré musí byť opečiatkované a podpísané príslušným funkcionárom vysokej školy a vedúcim projektu.

Potvrdenie (nie celá vytlačená správa) sa posiela na Útvar koordinácie vedy a techniky na VŠ najneskôr do 03.02.2022 (rozhoduje dátum na poštovej pečiatke).

Z tohto dôvodu Vás žiadame o doručenie (osobne alebo vnútornou poštou na adresu: CCVaPP, Oddelenie podpory projektov, Šrobárova 2, 041 80 Košice zamestnankyni CCVaPP PhDr. Lenke Benkovej) v termíne najneskôr do 01.02.2022:

  • 2x vygenerovaných a vedúcim riešiteľom podpísaných potvrdení o podaní záverečnej správy. Ako funkcionára v potvrdení prosíme uvádzajte pána rektora – prof. RNDr. Pavol Sovák, CSc. (potvrdenia budú podpisovať dekani jednotlivých fakúlt na základe splnomocnenia),
  • elektronickej verzie správy, ktorú pošlite na e-mailovú adresu: lenka.benkova@upjs.sk.

Podpísanie všetkých doručených potvrdení štatutárom UPJŠ a ich zaslanie na MŠVVaŠ SR zabezpečí Oddelenie podpory projektov CCVaPP.

Pred podaním záverečnej správy treba v systéme mať uložený najskôr formulár finančného čerpania za jednotlivé roky, z ktorého sa do záverečnej správy preberú údaje o finančnom zúčtovaní.

V súlade s dodatkom č. 6 pravidiel VEGA uskutočnenie záverečnej oponentúry nie je už povinné.

Viac informácií nájdete na: https://www.minedu.sk/podavanie-aktualizacii-riesitelskych-kolektivov-na-rok-2022-financnych-sprav-za-rok-2021-a-zaverecnych-sprav-projektov-konciacich-v-roku-2021/


Študuj na UPJŠ