Prejsť na obsah

Aktualizácie riešiteľských kolektívov, resp. pracovísk vedúcich projektov na rok 2023

2minút, 32sekúnd

Vedúci projektov VEGA, ktoré pokračujú v realizácii v roku 2023, sú povinní podať formulár aktualizácie, a to bez ohľadu na to, či došlo, alebo nedošlo k zmenám v riešiteľskom kolektíve, resp. v pracovisku vedúceho projektu.

Aj pri nových projektoch (v rezorte školstva), ktoré sa začnú riešiť v roku 2023, je potrebné podať aktualizáciu, len ak nastala zmena vedúceho projektu, resp. zmena riešiteľského kolektívu alebo zmena pracoviska vedúceho projektu od podania žiadosti o dotáciu, aby v prípade financovania projektu mohla byť dotácia poskytnutá zmenenému vedúcemu riešiteľovi na aktuálne pracovisko.

V prípade zaradenia nového riešiteľa prosíme vo formulári o jeho podpis.

Upozorňujeme, že celkovú riešiteľskú kapacitu naplánovanú v projekte aktualizáciou nemožno prekročiť (znížiť ju možno), s výnimkou novoprijatých doktorandov, kedy je možné ju zvýšiť. To znamená, že pridaním ďalších členov riešiteľského kolektívu je potrebné u zvyšných členov kapacitu znížiť tak, aby celková výška hodín ostala zachovaná.

V zmysle pravidiel VEGA môže jeden (1) riešiteľ byť vedúcim najviac jedného (1) projektu. Jeden riešiteľ sa môže podieľať na maximálne dvoch (2) projektoch evidovaných vo VEGA.

V systéme e-VEGA je možné skontrolovať aktuálny stav riešiteľov vo formulári aktualizácie v časti: časť B1 – Riešitelia z pracovísk rezortu školstva

tlačidlom „Kontrola účastí na projektoch

Pri spoločných projektoch (VŠ + SAV) platí povinnosť doručiť obidvom rezortom aktualizáciu pri všetkých pokračujúcich, ako aj nových projektoch so začiatkom riešenia v roku 2023, a to i v prípade, keď nedošlo k žiadnej zmene.

Termín podávania aktualizácie na rok 2023 v systéme e-VEGA je do 15. 12. 2022 do 14.00 hod.

Po elektronickom podaní je potrebné aktualizáciu vytlačiť 2x (v prípade spoločných projektov s rezortom SAV vytlačiť 3x) a s podpisom vedúceho projektu doručiť zodpovednému pracovníkovi – PhDr. Lenke Benkovej alebo Mgr. Mariete Cvengrošovej kontakt do 15. 12. 2022 osobne alebo vnútornou poštou poslať na adresu: CCVaPP, Oddelenie podpory projektov, Šrobárova 2, 041 80 Košice.

Bez doručenia podpísanej tlačenej verzie aktualizácie riešiteľského kolektívu na adresu VEGA nebude aktualizácia akceptovaná.

Ako funkcionára vysokej školy je potrebné uvádzať pána rektora, prof. RNDr. Pavol Sovák, CSc., (potvrdenia budú podpisovať dekani jednotlivých fakúlt na základe splnomocnenia).

Podpísanie formulárov aktualizácií riešiteľských kolektívov štatutárnym orgánom UPJŠ, tiež aj ich zaslanie na MŠVVaŠ SR a Úrad SAV zabezpečí Oddelenie podpory projektov CCVaPP.

Viac informácií na: https://www.minedu.sk/podavanie-aktualizacii-riesitelskych-kolektivov-na-rok-2023-financnych-sprav-za-rok-2022-a-zaverecnych-sprav-projektov-konciacich-v-roku-2022/


Študuj na UPJŠ