Prejsť na obsah

Aktualizácia RK VEGA na rok 2022

2minút, 4sekúnd

Vedúci projektov VEGA, pokračujúcich v riešení v roku 2022, sú povinní podať formulár aktualizácie, a to bez ohľadu na to, či došlo, alebo nedošlo k zmenám v riešiteľskom kolektíve, resp. pracoviska vedúceho projektu.

Pri nových projektoch (v rezorte školstva), ktoré sa začnú riešiť v roku 2022, je potrebné podať aktualizáciu, len ak nastala zmena pracoviska vedúceho projektu, resp. zmena riešiteľského kolektívu od podania žiadosti, aby v prípade financovania projektu mohla byť dotácia poskytnutá zmenenému vedúcemu riešiteľovi na aktuálne pracovisko.

V prípade zaradenia nového riešiteľa prosíme vo formulári o jeho podpis.

Upozorňujeme, že celkovú riešiteľskú kapacitu naplánovanú v projekte aktualizáciou nemožno prekročiť (znížiť ju možno), s výnimkou novoprijatých doktorandov, kedy je možné ju zvýšiť. To znamená, že pridaním ďalších členov riešiteľského kolektívu je potrebné u zvyšných členov kapacitu znížiť tak, aby celková výška hodín ostala zachovaná.

V systéme e-VEGA je možné skontrolovať aktuálny stav riešiteľov vo formulári aktualizácie v časti: časť B1 – Riešitelia z pracovísk rezortu školstva

tlačidlom „Kontrola účastí na projektoch

Pri spoločných projektoch (VŠ + SAV) platí povinnosť doručiť obidvom rezortom aktualizáciu pri všetkých pokračujúcich, ako aj nových projektoch so začiatkom riešenia v roku 2022, a to i v prípade, keď nedošlo k žiadnej zmene.

Termín podávania aktualizácie na rok 2022 v systéme e-VEGA je do 15.12.2021 do 14.00 hod.

Po elektronickom podaní je potrebné aktualizáciu vytlačiť 2x (v prípade spoločných projektov s rezortom SAV vytlačiť 3x) a s podpisom vedúceho projektu doručiť zodpovednému pracovníkovi – PhDr. Lenke Benkovejkontakt do 17.12.2021 osobne alebo vnútornou poštou poslať na adresu: CCVaPP, Oddelenie podpory projektov, Šrobárova 2, 041 80 Košice.

Ako funkcionára vysokej školy je potrebné uvádzať pána rektora: prof. RNDr. Pavol Sovák, CSc. (potvrdenia budú podpisovať dekani jednotlivých fakúlt na základe splnomocnenia).

Podpísanie zaslaných formulárov aktualizácií štatutárom a ich zaslanie na MŠVVaŠ SR a Úrad SAV zabezpečí Oddelenie podpory projektov CCVaPP.

Viac informácií na: https://www.minedu.sk/podavanie-aktualizacii-riesitelskych-kolektivov-na-rok-2022-financnych-sprav-za-rok-2021-a-zaverecnych-sprav-projektov-konciacich-v-roku-2021/


Študuj na UPJŠ