Prejsť na obsah

Prvá psychologická pomoc pre zamestnancov 1.kontaktu

0minút, 54sekúnd

Príručka slúži na rozvoj komunikačných a psychohygienických zručností pre nepedagogických zamestnancov prvého kontaktu a vznikla na základe školenia na Univerzite Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach pod vedením Mgr. Lenky Hudákovej, PhD. Je venovaná všetkým zamestnancom a zamestnankyniam vo verejnom živote, ktorí sa denne vo svojej práci stretávate s náročnými, vypätými a emočne nabitými situáciami.

„Vychádzame z presvedčenia, že kvalitný výkon Vašej profesie je možný len vtedy, ak sa samotný zamestnanec cíti psychicky bezpečne, stabilne a kompetentne. Veríme, že táto príručka Vám môže byť cenným sprievodcom na ceste k väčšiemu pocitu istoty, pokoja a profesionálnej pohody, “ hovorí jedna z autoriek Lenka Hudáková.

Príručku si môžete zadarmo stiahnuť TU.

Táto práca bola podporovaná Vnútorným Vedeckým Grantovým Systémom Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach na základe zmluvy č. vvgs-2024-3425


Študuj na UPJŠ