UNIVERZITA PAVLA JOZEFA ŠAFÁRIKA V KOŠICIACH

Centrum informačných a komunikačných technológií
українська
AIS2

Vytvorenie a pridanie podpisu e-mailu v aplikácii Outlook na webe

Vytvorte podpis pre e-mailové správy, ktorý môžete automaticky pridávať do všetkých odchádzajúcich správ alebo manuálne iba do niektorých správ.

Vytvorenie podpisu e-mailu

Prihláste sa do Outlooku na webe.

- Prejdite na položky Nastavenia  > Zobraziť všetky nastavenia Outlooku > Napísať správu a odpovede.

 

- V časti Podpis e-mailu zadajte svoj podpis a použite dostupné možnosti formátovania na zmenu jeho vzhľadu.

Príklad podpisu na stiahnutie

Poznámka: Na každé konto môžete mať len jeden podpis.

- Ak chcete, aby sa podpis zobrazoval v dolnej časti všetkých nových e-mailových správ, ktoré vytvárate, začiarknite políčko Automaticky vkladať podpis do nových správ, ktoré vytvorím.

- Ak chcete svoj podpis zobraziť v preposielaných správach alebo odpovediach na správy, začiarknite políčko Automaticky vkladať podpis do správ, ktoré prepošlem alebo na ktoré odpoviem.

- Ak nevyberiete tieto možnosti, môžete do vybratej správy pridať podpis manuálne. Podrobnosti nájdete nižšie, v časti Manuálne pridanie podpisu do novej správy.

- Po dokončení kliknite na tlačidlo Uložiť.

Poznámka: Kedykoľvek sa môžete vrátiť na stránku Vytváranie a odpovedanie a začiarknuť políčko na automatické pridanie podpisu alebo začiarknutie zrušiť.


 Manuálne pridanie podpisu do novej správy

Ak ste vytvorili podpis, ale nevybrali ste možnosť, aby sa automaticky pridal do všetkých odosielaných správ, môžete ho pridať neskôr, pri písaní e-mailovej správy.

  1. Prejdite do svojej poštovej schránky a vyberte položku Nová správa.

  2. Napíšte správu a potom v dolnej časti tably na vytvorenie vyberte položky  > Vložiť podpis.

  3. Keď je e-mailová správa pripravená na odoslanie, vyberte položku Odoslať.


 

Vytvorenie a pridanie podpisu do správ

Outlook pre Office 365 Outlook 2019 Outlook 2016 Outlook 2013 Outlook 2010 Viac...

Poznámka:  Radi by sme vám čo najrýchlejšie poskytovali najaktuálnejší obsah Pomocníka vo vašom vlastnom jazyku. Táto stránka bola preložená automaticky a môže obsahovať gramatické chyby alebo nepresnosti. Naším cieľom je, aby bol tento obsah pre vás užitočný. Dali by ste nám v dolnej časti tejto stránky vedieť, či boli pre vás tieto informácie užitočné? Tu nájdete anglický článok pre jednoduchú referenciu.

V Outlook môžete vytvoriť prispôsobené podpisy jedného alebo viacerých e-mailových správ. Svoj podpis môžete zahrnúť text, obrázky, elektronické vizitky, loga alebo dokonca obrázka vášho rukou napísaného podpisu. Outlook môžete nastaviť tak, aby podpisy sa automaticky pridajú do všetkých odchádzajúcich správ alebo vytvoriť svoj podpis a pridajte ho do správy pre prípad.


Vytvorenie podpisu a nastavenie, kedy ho má Outlook pridávať do správ

Dôležité: Ak máte konto Microsoft Office 365 a použiť Outlook a Outlook na webe alebo Outlook na webe pre podniky, musíte vytvoriť podpis v oboch produktov. Vytvorenie a používanie podpisov e-mailu v Outlooku na webe, pozrite si tému Vytvorenie a Pridanie podpisu e-mailu v službe Outlook.com alebo Outlook na webe.

Ak si chcete pozrieť postup, prejdite priamo na video nižšie.

- Otvorte novú e-mailovú správu.

- Vyberte podpis podpisy v ponuke správy 


V závislosti od veľkosti okna programu Outlook a či vytvárate novú e-mailovú správu alebo odpovedať alebo presmerovať, menu správ podpis tlačidlo nemusí byť v dvoch rôznych miestach. 

 


- V časti Vyberte podpis, môžete upraviť, vyberte položku nový a v dialógovom okne Nový podpiszadajte názov pre podpis.

- V časti Upraviť podpis, vytvorte svoj podpis. Môžete zmeniť písmo, farby písma a veľkosti, ako aj zarovnanie textu. Ak chcete vytvoriť výkonnejší podpis s odrážkami, tabuliek alebo orámovanie, použite Word na formátovanie textu, a potom skopírujte a prilepte požadovaný podpis do poľa Upraviť podpis .

Poznámky: 

- V časti Vyberte predvolený podpis nastavte tieto možnosti:

V dialógovom okne e-mailové konto rozbaľovacieho zoznamu vyberte e-mailové konto, ku ktorému chcete priradiť podpis. Môžete mať odlišné podpisy pre každú e-mailového konta.

Ak sa má podpis pridať do všetkých nových správ na základe predvoleného nastavenia v rozbaľovacom zozname nové správy, vyberte jednu z vašich podpisov. Ak nechcete, aby sa automaticky pridať podpis pre nové správy, vyberte položku (žiadna). Takto sa pridať podpis do všetkých správ, ktoré odpovedáte alebo poslať ďalej.

Ak chcete svoj podpis Zobraziť v zozname správy odpovedať a poslať ďalej, v rozbaľovacom odpovede a správy posielané ďalej vyberte jednu z vašich podpisov. V opačnom prípade prijať predvolená možnosť (nie je definovaná).

- Vyberte tlačidlo OK uložte nový podpis a vráťte sa do správy. Outlook sa nesčítavajú nový podpis do správy, ktorý ste otvorili v kroku 1, aj v prípade, ak sa rozhodnete používať vo všetkých nových správ. Budete musieť manuálne Pridanie podpisu do tejto jednej správe. Všetky budúce správy budú mať podpis pridaný automaticky. Ak chcete pridať podpis manuálne, vyberte podpis v ponuke správy a potom vyberte podpis, ktorý ste práve vytvorili.

Príklad podpisu na stiahnutie

Pridanie loga alebo obrázka do podpisu

Ak máte logo spoločnosti alebo obrázok, ktorý chcete pridať do svojho podpisu, pomocou týchto krokov.

  1. Otvorte novú správu a potom vyberte podpis > podpisy.

  2. V dialógovom okne vyberte možnosť upraviť vyberte podpis, ktorý chcete pridať logo alebo obrázok.

  3. Vyberte ikonu obrázok  , vyhľadajte súbor s obrázkom a vyberte položku Vložiť.

  4. Ak chcete zmeniť veľkosť obrázka, kliknite pravým tlačidlom myši na obrázok a potom vyberte položku obrázok. Vyberte kartu veľkosť a použite možnosti na zmenu veľkosti obrázka. Ak chcete zachovať pomer strán obrázka, uistite sa, že ponechať začiarknuté políčko zachovať pomer strán.

  5. Keď ste hotoví, kliknite na tlačidlo OK a potom vyberte tlačidlo OK zmeny uložíte svoj podpis.

Manuálne vkladanie podpisu

Ak nenastavíte, že sa má podpis automaticky pridávať do všetkých nových správ alebo preposlaných správ a odpovedí, stále ho môžete vložiť manuálne.

  1. V e-mailovú správu, na karte Správa vyberte podpis.

  2. Z rozbaľovacie ponuky, ktorá sa zobrazí, vyberte svoj podpis. Ak máte viac ako jeden podpis, môžete vybrať niektorú z podpisy, ktoré ste vytvorili.


 

Posledná aktualizácia: 01.04.2020