Prijímacie konanie na doktorandské štúdium v ak. r. 2021/2022
Dekan Prírodovedeckej fakulty UPJŠ v Košiciach vyhlasuje začatie prijímacieho konania na dennú a externú formu doktorandského štúdia v akademickom roku 2021/2022
Dekan Prírodovedeckej fakulty UPJŠ v Košiciach vyhlasuje začatie prijímacieho konania na dennú a externú formu doktorandského štúdia v akademickom roku 2021/2022
Na pôde Ústavu informatiky PF UPJŠ sa v dňoch 19. - 21. novembra 2019 uskutočnil "Workshop on Efficient Algorithms, Automata and Data Structures" (EAADS) venovaný výskumným oblastiam riešeným v rámci projektu APVV-15-0091, ktorého garantom je prof. Viliam Geffert.
výsledky prijímacieho konania na bakalárske štúdium, počet bodov potrebných na prijatie, pozvanka na zápisu, pokyny k ubytovaniu
Aktualizované 23. 06. 2020
V zmysle Smernice dekana pre obsadzovanie pozícií študentských pomocných síl vám ponúkame témy pre letný semester 2020/21.
Z dôvodu sprísnených epidemiologických opatrení sa zhromaždenie AO PF UPJŠ uskutoční dňa 24. marca 2021 o 14.00 hod. ONLINE FORMOU
Záujemcovia o štúdium na Prírodovedeckej fakulte UPJŠ môžu podať prihlášku na bakalárske štúdium v akademickom roku 2021/2022 aj elektronickou formou (odporúčaná forma)
Termín do 31. 03. 2021
Dekan Prírodovedeckej fakulty Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach (PF UPJŠ), v zmysle ust. § 80 ods. 1 zák. č. 131/2002 Z. z. o vysokých školách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov......a Rozhodnutia dekana č. 3/2021 vyhlasuje výzvu na vypísanie tém na obsadenie pracovných miest výskumných pracovníkov – postdoktorandov na PF UPJŠ v Košiciach.
Cena dekana, ktorá je udeľovaná za mimoriadne výsledky dosiahnuté v kategóriách pedagogická činnosť, vedeckovýskumná činnosť a rozvoj fakulty bola za rok 2020 udelená týmto zamestnancom a doktorandom našej fakulty
Akademického senátu Prírodovedeckej fakulty UPJŠ k novele Zákona o vysokých školách a Národného plánu obnovy a odolnosti
Na našich základných a stredných školách sú naďalej učitelia s nízkou alebo nedostatočnou úrovňou digitálnych zručností. Preto proces akreditácie v odbore Učiteľstvo a pedagogické vedy, ktorý sa rozbieha na vysokých školách, je jednou z príležitostí ako tento stav zmeniť