Prejsť na obsah

Filozofická fakulta partnerom Digitálnej garáže

0minút, 54sekúnd

     To, že svet onlinu každodenne vplýva na život ľudí, prišli 15. novembra 2017 potvrdiť certifikovaný Google tréner Richard Zimmermann a SEO špecialista Martin Szepeši zo spoločnosti Promiseo. Od najvyhľadávanejšieho slova na internete, ktorým bolo heslo Facebook, prešli cez Google AdWords až k fenoménu, akým je YouTube. „Ľudia sú leniví, a tak sa väčšina kontentu presúva na YouTube, dostáva formu videa,“ poukázal na aktuálny trend Richard Zimmermann. Podľa slov Search Engine Optimization (SEO) špecialistu Martina Szepešiho je dôležité pri tvorbe webových stránok zamerať sa na kľúčové slová, ale aj na redukciu možnosti voľby pre návštevníka stránky: „Čím menej možností návštevníkovi dáte, kde sa môže zamotať, tým je väčšia šanca, že u vás nakúpi.

     Prednášky v rámci Google Digitálna garáž budú na fakulte prebiehať aj v budúcnosti, keďže Filozofická Fakulta UPJŠ sa stala oficiálnym partnerom projektu Digitálna garáž.


Študuj na UPJŠ