Prejsť na obsah

Výzva na podávanie prihlášok na Mobilitu VŠ pracovníkov – školenia 2013/2014

3minút, 27sekúnd

ERASMUS MOBILITA:  PRACOVNÍCI  VŠ – ŠKOLENIA  – 2. kolo

Cieľová skupina:
Mobilita pracovníkov vysokých škôl – školenia zahŕňa nasledovné typy mobilít:
a) Mobilitu pracovníkov vysokoškolských inštitúcií, ktorí navštívia podnik
b) Mobilitu administratívnych a iných nepedagogických pracovníkov vysokej školy,  ktorí navštívia inú vysokoškolskú inštitúciu
c) Mobilitu učiteľov vysokých škôl, ktorí navštívia partnerskú organizáciu za účelom školenia
d) Mobilitu pedagogických a nepedagogických pracovníkov VŠ za účelom účasti na konferencii

Obdobie realizácie mobility: 10.10.2013 – 30.9.2014

Z prostriedkov programu Erasmus bude možné realizovať mobilitu v dĺžke 1 týždňa
(5 pracovných dní /pondelok – piatok / + cesta).

Ako postupovať pri podávaní prihlášky:
– Skontaktujete sa s partnerskou univerzitou, na ktorej plánujete uskutočniť mobilitu, a s ktorou má UPJŠ podpísanú bilaterálnu zmluvu na daný akademický rok, zoznam partnerských univerzít sa nachádza na webovej stránke UPJŠ (www.upjs.sk => Informácie o => Medzinárodných vzťahoch => LLP / Erasmus => Partnerské univerzity). 

– Dohodnite sa so zodpovednou osobou z partnerskej univerzity na uskutočnení  mobility a jej detailoch. Následne po dohode s partnerskou univerzitou vyplňte Program školenia. Pre účely podania prihlášky nie je potrebné zabezpečiť podpis a pečiatku prijímajúcej inštitúcie, je však potrebné doložiť e-mailovú komunikáciu s prijímajúcou inštitúciou (prípadne oficiálny list), v ktorej bude vyjadrený súhlas zodpovednej osoby prijímajúcej inštitúcie, že Vaša mobilita sa môže uskutočniť.

– Ďalej je potrebné vyplniť Žiadosť o povolenie zahraničnej pracovnej cesty, v ktorej je potrebné uviesť predpokladané cestovné a pobytové náklady, ktoré plánujete čerpať z programu Erasmus (vrátane stravného a vreckového). Je potrebný predbežný súhlas vedenia fakulty, príp.vedúceho pracoviska.

Vyplnené formuláre je potrebné doručiť na IRO (Referát pre zahraničné vzťahy Rektorátu UPJŠ v Košiciach) do 18. 4. 2014. Výber pracovníkov, ktorí sa zúčastnia mobility, bude prebiehať na Rektoráte UPJŠ.  IRO Vám do 30. 4. 2014 oznámi výsledok výberového konania.

Výberové kritéria:
1. Preferovaní  sú pracovníci, ktorí sa mobility doposiaľ nezúčastnili (administratívni,  nepedagogickí zamestnanci a učitelia musia byť riadnymi zamestnancami UPJŠ).
2. Zvažuje sa očakávaný prínos mobility pre ďalšie aktivity programu LLP na katedre, fakulte, univerzitnom pracovisku.

Komunikácia s IRO pred odchodom na mobilitu:
Pred termínom odchodu na mobilitu dohodnutým s prijímajúcou univerzitou  je potrebné doručiť na IRO vyplnené nasledovné dokumenty:
– tlačivo Bankové údaje  (vyplnené a vlastnoručne podpísané);
Žiadosť o povolenie zahraničnej pracovnej cesty  (vyplnenú a podpísnanú Vami, vedúcim Vášho pracoviska, prodekanom pre zahraničné styky na Vašej fakulte a dekanom Vašej fakulty). Je to tlačivo len pre naše účely.   Toto tlačivo nenahrádza riadny cestovný príkaz, ktorý si štandardne vypĺňate na Vašej fakulte a budete ho musieť odovzdať na fakulte podľa jej vnútorných predpisov.
Po doručení potrebných dokumentov  Vám budeme môcť pripraviť Potvrdenie o výške grantu. Po jeho obojstrannom podpísaní Vám budú pridelené finančné prostriedky poukázané na bankový účet.  Je nevyhnuté doručiť vyplnené dokumenty včas. Ubytovanie si žiadatelia zabezpečujú sami v spolupráci s prijímajúcou univerzitou.

Komunikácia s IRO po návrate z mobility:
Do 5 pracovných dní po príchode z mobility nám musíte priniesť na IRO nasledovné dokumenty:
Vyúčtovanie zahraničnej pracovnej cesty  (vyplnené a Vami podpísané) + originály vyúčtovaných dokladov (v prípade, že si niektoré položky prefinancujete cez iný grant ako cez Erasmus, potrebujeme aspoň kópie týchto dokladov). V prípade, že nevyužijete celý pridelený grant, bude potrebné, aby ste nevyčerpanú časť grantu vrátili.
Správu pracovníka VŠ  (vyplnenie on-line)
Potvrdenie o absolvovaní mobility


Študuj na UPJŠ