Prejsť na obsah

Vznikol úsek pre propagáciu a marketing

1minút, 17sekúnd

V januári 2014 vznikol na Rektoráte UPJŠ Úsek pre propagáciu a marketing. Vedúcou úseku je Mgr. Jana Oleničová, referentkou pre propagáciu Renata Lišková a referentkou pre marketing Mgr. Viera Horniaková. Dôvodom vzniku úseku pre propagáciu a marketing bola pretrvávajúca potreba zabezpečenia komplexnej a cielenej propagácie univerzity s dôrazom na kľúčové oblasti činností univerzity – vzdelávanie, vedu a výskum, inovácie a transfer výsledkov výskumu a know-how do praxe.

Hlavné činnosti úseku:

  • propagácia aktivít univerzity smerom do vnútra k študentom a zamestnancom, ako aj  navonok, smerom k budúcim študentom, partnerom univerzity, podnikateľskému prostrediu a širokej verejnosti,
  • podieľanie sa na organizovaní celouniverzitných podujatí, podpora projektov zameraných na popularizáciu vedy, zabezpečovanie publicity rozvojových projektov zo štrukturálnych fondov,
  • podpora a propagácia podujatí pripravovaných fakultami a pracoviskami univerzity,
  • zabezpečovanie prezentácie univerzity na výstavách, veľtrhoch vzdelávania, konferenciách a významných podujatiach,
  • vydávanie univerzitného časopisu UNIVERSITAS Šafarikiana, aktualizácia internetovej stránky www.upjs.sk, prevádzkovanie univerzitného e-shopu.

Do pozornosti dávame oficiálny facebookový profil univerzity, kde budeme odteraz uverejňovať pozvánky, aktuality, zaujímavé články a aj vy sami sa môžete podieľať na tvorbe jeho obsahu. Facebookový profil univerzity nájdete na adrese: www.facebook.com a najrýchlejšie sa k nemu dostanete preklikom z ikonky „f“ na ľavej lište univerzitného webu.


Študuj na UPJŠ